تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چیست؟

تبلیغات و تولید محتوا در مدیریت صفحات اینستاگرام بسیار مهم است; بنابراین، استفاده صحیح و با دانش زیاد از آنها بسیار مهم است. تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چیست و روی چه پلتفرمی اجرا می شود می تواند در استفاده از آنها کمک زیادی به شما کند. حتما تا به حال با تبلیغات زیادی در اینستاگرام مواجه شده اید. تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام کاملاً با تبلیغات اینستاگرام متفاوت است.


تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام خود بستر بسیار مناسبی برای تبلیغات است. اما این روزها اینستاگرام آنقدر پیشرفت کرده است که تبلیغات در صفحات آن در سایر پلتفرم ها نیز انجام می شود. حتما از وب سایت یا اپلیکیشنی بازدید کرده اید و با تبلیغات اینستاگرام مواجه شده اید. این تبلیغات در واقع تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام هستند. تبلیغات پاپ آپ معمولا در پلتفرم هایی قرار می گیرند که مخاطبان زیادی دارند. تبلیغات پاپ آپ از جمله تبلیغاتی است که مخاطبان زیادی را به صفحات اینستاگرام جذب می کند.

هدف از تبلیغات پاپ اینستاگرام چیست؟

در قسمت قبل، یاد گرفتید که تبلیغات اینستاگرام چیست و چگونه از آنها استفاده کنید. همه کاربران به دلایل خاصی تمایل دارند از تبلیغات پاپ آپ استفاده کنند. یک کاربر اینستاگرام برای چه هدفی از تبلیغات پاپ آپ استفاده می کند، بستگی به فعالیت صفحه او دارد. فرض کنید شخصی در اینستاگرام برند می سازد. طبیعتا هدف اصلی بازاریابان از تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام افزایش آگاهی از برند است.

بسیاری از کسب و کارها در اینستاگرام فعال هستند. هدف اصلی از تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام برای صفحات تجاری می تواند افزایش فروش باشد. تبلیغات پاپ آپ می تواند به میزان قابل توجهی فروش صفحه شما را افزایش دهد. فقط باید مراقب باشید که تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام شما در وب سایت هایی که مربوط به جایگاه شما هستند ظاهر شوند.
به خاطر داشته باشید که تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام فقط برای مشاغل نیست. اما بسیاری از صفحات معمولی نیز از تبلیغات پاپ آپ برای جذب مخاطب استفاده می کنند. استفاده از تبلیغات پاپ آپ در اینستاگرام باعث افزایش فالوور صفحات معمولی می شود. بنابراین استفاده از این نوع تبلیغات می تواند به صفحات معمولی اعتبار ببخشد. جدای از این نوع تبلیغات، خرید لایک در اینستاگرام بهتر است.

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چگونه کار می کنند؟

در این مرحله متوجه می شوید که چه تبلیغاتی در اینستاگرام ظاهر می شوند و برای چه هدفی استفاده می شوند. همانطور که گفتیم، تبلیغات پاپ آپ در پلتفرم های خارج از اینستاگرام مانند وب سایت ها اجرا می شوند. این موضوع استفاده از این نوع تبلیغات را با سایر تبلیغات متفاوت می کند.
همانطور که در قسمت قبل گفتیم، تبلیغات پاپ آپ برای اینستاگرام معمولا در وب سایت هایی ایجاد می شود که ترافیک بالایی دارند. تعداد بازدید بیشتر از وب سایت ها، کارایی لازم را برای تبلیغات شما به ارمغان می آورد تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام به دو روش مختلف انجام می شود:

Pop-under

تبلیغات پاپ آپ اصلی ترین نوع تبلیغات پاپ آپ برای اینستاگرام است. گاهی اوقات باید چنین تبلیغات پاپ آپی را پیدا کنید. تبلیغات پاپ آپ زمانی ایجاد می شوند که شما یک وب سایت را ترک می کنید.

New tab

روش دوم استفاده از تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام روش تب جدید است. به این ترتیب وقتی کاربر روی گزینه ای در وب سایت کلیک می کند، تبلیغ در صفحه ای جداگانه نمایش داده می شود.

از چه روشی برای ایجاد تبلیغات پاپ اپ برای اینستاگرام استفاده می شود؟


در قسمت قبل با دو روش استفاده از تبلیغات پاپ اپ آشنا شدید. به طور کلی تبلیغات اینستاگرام روش های مختلفی ندارند و عمدتا در یک قالب انجام می شوند. اما تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام به دلیل اینکه خارج از محیط اینستاگرام ساخته شده اند روش های مختلفی دارند.

روش تبلیغات پاپ آپی که استفاده می کنید بسیار مهم است. معمولا، شما آزاد هستید که از هر یک از روش ها استفاده کنید. اما برای به دست آوردن نتایج بهتر باید از روش های تبلیغاتی بیشتری استفاده کنید. روش تبلیغات پاپ آپی که استفاده می کنید به عوامل خاصی بستگی دارد. به عنوان مثال، باید فعالیت اینستاگرام خود را برای استفاده از تبلیغات پاپ آپ در نظر بگیرید.

اگر برندی در اینستاگرام دارید و در حال برندسازی هستید، توصیه می‌کنم از سبک تب جدید استفاده کنید. زیرا این روش برای کارآفرینان به خوبی جواب می دهد. در اینستاگرام، صفحاتی وجود دارد که تنها هدفشان افزایش فالوور است. توصیه می کنیم از ویژگی Pop-down در این صفحه استفاده کنید.

Comments

Popular posts from this blog

آموزش ساخت کاور هایلایت اینستاگرام

ترفندها و نکات طلایی برای افزایش فالوور اینستاگرام