ترفندها و نکات طلایی برای افزایش فالوور اینستاگرام

  در دنیای دیجیتال امروزی، با توجه به استفاده روزافزون از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، غیرممکن است که کاربر اینستاگرام باشید، اما واقعا اهمیت افزایش تعامل را درک نکنید. طرفداران شبکه های اجتماعی در سال های اخیر کسب و کارهای متعددی را در اینستاگرام ایجاد و توسعه داده اند. با این حال، بسیاری از نویسندگان در این زمینه به شهرت رسیدند و درآمد زیادی به دست آوردند. اما آیا می توان با هر عملیات ساده یک صفحه اینستاگرام ایجاد کرد؟

اینستاگرام استانداردهای زیادی را برای رشد و توسعه صفحات تجاری تعیین کرده است. افزایش تعداد فالوورهای فعال در صفحه کسب و کار اینستاگرام اصلی ترین و مهمترین معیار است. امروزه شبکه های اجتماعی بر ارتباطات و مدیریت تکیه دارند. در مورد اینستاگرام هم همینطور. اما مهم ترین نکته نحوه افزایش فالوور اینستاگرام و مدیریت پیج اینستاگرام است که در ادامه ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام به آن خواهیم پرداخت.

ترفندهای طلایی برای افزایش فالوور اینستاگرام

برخی از افراد فعالیت ها و اهداف خود را در فعالیت های اینستاگرام خود رها می کنند زیرا اضافه کردن فالوور آنها دشوار است. اما افزایش فالوور اینستاگرام کار سختی نیست و کافی است این کار را اغلب در پیج خود انجام دهید، به موارد زیر می پردازیم.


نکته: در نظر داشته باشید که سایت های خارجی برای افزایش فالوور اینستاگرام نیز وجود دارند اما هیچ وقت فالوورهای 100 درصد ایرانی به شما نمی دهند و در نتیجه برای شما فالوورهای همیشگی نخواهند داشت در مقابل سایت هایی مثل سایت مای ممبر وجود دارند که فالوورهای کاملا ایرانی و رایگان و دائم به شما ارائه می دهند.



1. تاریخچه اینستاگرام را بهینه کنید

اولین نکته مهم در پروفایل اینستاگرام شما و شما می توانید خلاصه ای از برند خود را در آن قرار دهید. اما چه راه بهتری برای استفاده از این پروفایل برای افزایش فالوور اینستاگرام خود دارید؟ در بیو اینستاگرام در نهایت می توانید 150 کاراکتر را وارد کنید. پیشنهاد می کنیم برای بهینه سازی رزومه و افزایش فالوور از طریق آن از کلمات کلیدی در فعالیت صفحه خود استفاده کنید. همچنین فراموش نکنید که در کنار این جملات چند هشتگ موثر قرار دهید و چه بهتر که بتوانید هشتگ برند خاص خود را در بیو داشته باشید.

2. طبق Insight مطالب را به موقع منتشر کنید

شما می توانید محتوای خود را در هر زمان در اینستاگرام ارسال کنید. اما آیا مخاطبین شما همیشه آنلاین هستند و آیا می توانند آن را ببینند؟ البته که نه. اگر می خواهید از ارسال محتوا برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کنید، توصیه می کنیم در زمانی که مخاطبین شما فعال هستند پست ها و استوری ها را ارسال کنید. در این صورت بیشترین بازخورد را از محتوا برای جذب بازدیدکننده دریافت خواهید کرد. می‌توانید از Insights و ابزارهای دیگر برای برنامه‌ریزی اقدامات برای مخاطبین خود استفاده کنید.

3. خلاقیت در استفاده از مطالب متنوع

برخی از سایت ها محتوای خود را به صورت متمرکز در قالب داستان و یادداشت منتشر می کنند. اما کمبود خلاقیت در این نشریه تاثیر بسزایی در افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام نداشته و یا ممکن است تاثیر منفی داشته باشد. همانطور که می دانید اینستاگرام یک شبکه اجتماعی شهودی است و با لذت بردن مخاطبان از محتوا، تعداد فالوورهای اینستاگرام در حال افزایش است. سعی کنید از محتوای هر صفحه ای برای این منظور استفاده کنید.



به عنوان مثال، علاوه بر پست های تصویری خود، حتما از پست های IGTV و حتی Reel نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید که اینستاگرام به دلیل رقابت با تیک تاک به ویدیوهای ریلز اهمیت زیادی می دهد.

استفاده از کاور هایلایت اینستاگرام را فراموش نکنید. در صورتی که نمی دانید کاور هایلایت چیست به شما پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش ساخت کاور هایلایت اینستاگرام را مطالعه نمایید. 

4. یک برند منحصر به فرد با تعداد زیادی فالوور

فقط داشتن لوگو و نام به معنای شناخت صفحه و افزایش تعداد فالوور نیست. برای مشاهده باید جاوا اسکریپت را فعال کنید. زیرا تفاوت محتوا در افزایش فالوور بسیار موثر است. به عبارت دیگر سعی کنید در اینستاگرام شخصیت متفاوتی داشته باشید. بنابراین وقتی کاربر محتوای شما را می بیند، به سرعت محتوای برند شما را تشخیص می دهد و دیگر صفحه و نام برند را نمی بیند.

5. نرخ تعامل اینستاگرام خود را افزایش دهید

در این میان اینستاگرام توانست با استفاده از قابلیت های خود بستر بهتری برای ارتباط و تعامل ایجاد کند. اگر می خواهید فالوور اینستاگرام خود را در صفحه افزایش دهید، مطمئن شوید که از فریب برای افزایش نرخ تعامل خود استفاده می کنید. همچنین، افزایش تعامل کل هدف در اینستاگرام است. اما به طور کلی از دسته بندی های مختلف مانند نظرات، رهبری، مشکلات انتخاباتی و سایر بخش ها برای افزایش این نرخ استفاده کنید.

6. با افراد پویا و پرتأثیر همکاری کنید

اینفلوئنسر در اینستاگرام کاربری است که فالوورهای زیادی دارد و نفوذ زیادی در بین این افراد دارد. استفاده از روش هایی مانند تبلیغات اینفلوئنسر، اشتراک گذاری و همکاری با اینفلوئنسرها طبیعتا فالوورهای شما را در اینستاگرام افزایش می دهد. اما حتما به دنبال اینفلوئنسرهایی باشید که در حوزه فعالیت شما هستند.

در غیر این صورت، هدف شما افزایش فالوور نخواهد بود. در این روش تبلیغات، کمپین با همکاری اینفلوئنسر انجام می شود که واقعاً روی نمایش صفحه و فعالیت خود متمرکز است، بنابراین باید فالوورهایی که به محتوا نیاز دارند جذب شوند.

در این مشارکت می توانید محتوا ایجاد کرده و به اینفلوئنسرها ارائه دهید. از آنجایی که اینفلوئنسرها مخاطبان زیادی دارند، این روش برای افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام برای شما بسیار موثر است.

7. نام و تصویر پروفایل اینستاگرام خود را بهینه کنید

به طور کلی، بهینه سازی پروفایل اینستاگرام شما تأثیر زیادی بر سئوی داخلی صفحه شما دارد. هر چه سئوی صفحه بهتر باشد، بیشتر در نتایج جستجو ظاهر می شود. بنابراین برای افزایش فالوور اینستاگرام با افزایش پروفایل، ابتدا نام کاربری خود را افزایش دهید. می توانید محل کار خود را در اینستاگرام پیدا کنید و نام آنها را بررسی کنید. اسامی منحصر به فرد یافت شده در جستجو واضح و چشمگیر هستند. از نامی برای برند خود استفاده کنید که نزدیک به محل کار شما باشد. این امر می تواند تاثیر مثبتی در جذب فالوور اینستاگرام و سئو در صفحه داشته باشد.


8. یک تولید کننده محتوای حرفه ای در اینستاگرام استخدام کنید

فردی که در تولید محتوای ویدیویی تخصص دارد قطعا می تواند بهتر از یک کاربر معمولی تولید محتوای اینستاگرام را انجام دهد. در نتیجه، توصیه می کنیم شخصی را برای ایجاد محتوا برای بهبود محتوای صفحه استخدام کنید. در صورت موفقیت آمیز بودن تولید محتوا، از افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام و بهبود سایر نکات در طول فرآیند فعالیت نیز مطلع خواهید شد.


9. نظرات هوشمندانه را در پست اینستاگرام ارسال کنید

شما پست خود را در اینستاگرام ارسا


ل کردید و ایده گرفتید. اما کار شما با محتوا هنوز تمام نشده است. هنوز یک بخش پر جنب و جوش در خانه وجود دارد که دارای بخش نظرات است. با فرض اینکه یک پیام هوشمندانه در بخش نظرات خود قرار دهید، چند پاسخ دریافت می کنید؟ به عنوان مثال، اگر یک جوک کوتاه و جالب را در نظر خود بگنجانید، بسیار خواهید خندید.

حتی اگر مخاطب به کامنت علاقه مند باشد، آن را برای سایر دوستان خود ارسال می کند و با نرخ تعامل، شاهد افزایش فالوور اینستاگرام نیز خواهید بود.

10. از call to action استفاده کنید

ترفند Call to Action (CTA) را می توان یکی از بهترین و بهترین استراتژی های موجود برای افزایش فالوور اینستاگرام دانست. در واقع، با فعال کردن تاکتیک های تماس، بینندگان صفحه فعلی خود را تشویق می کنید تا فعال تر شوند. به عنوان مثال، از یک کاربر بخواهید که یک پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارد. یا به عبارتی از کاربر بخواهید که دوستان خود را زیر پست تگ کند.

این باعث افزایش تعداد فالوورها می شود. همچنین می توانید برای ایجاد انگیزه در کارفرما و دریافت پاسخ از یک تماس برای اقدام، به پاداش هایی فکر کنید.

11. ترندهای اینستاگرام چگونه مشترکین اینستاگرام را افزایش دهیم

هر موضوع و موضوعی که در اینستاگرام پرطرفدار باشد و در صفحات مختلف بازنشر شود، ترند نامیده می شود. آیا می دانستید استفاده از شبکه های اجتماعی تاثیر مستقیمی بر افزایش فالوور اینستاگرام دارد؟ به عنوان یکی از روش های اینستاگرام در گذشته، موسیقی را به ویدیوها اضافه کنید. این محتوا همچنان در اینستاگرام وجود دارد و کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. اگر ترندهای امروزی اینستاگرام را دنبال کنید، افراد بیشتری جذب صفحه اینستاگرام شما خواهند شد.

12. محتوای مورد علاقه مخاطب را منتشر کنید

اگر تازه وارد اینستاگرام هستید و می خواهید به 1000 فالوور اول خود برسید، مهم است که آنچه را که مخاطبان خود دوست دارند را تبلیغ کنید. در واقع، برای افزایش فالوور اینستاگرام در ابتدای کار، باید بدانید که مخاطبان شما چه چیزی را دوست دارند. اما چگونه در بالای این مقاله، می‌توانید تعداد ارسال‌های خود را بررسی کنید و ببینید چه تعداد لایک و نظر دریافت کرده‌اند.

13. از استوری تعاملی غافل نشوید

داستان سرایی اینستاگرام در سال 2016 به برنامه اضافه شد. تاکنون امکان اشتراک گذاری استوری ها بسیار افزایش یافته است و می توانید از فالوورهای خود بخواهید که به طرق مختلف با شما ارتباط برقرار کنند. شبکه اجتماعی اینستاگرام به افزایش تعداد لینک های داخلی کمک می کند و از طرف دیگر تعداد فالوورهای اینستاگرام را افزایش می دهد. اینها شامل نظرسنجی یا نظرسنجی یا استفاده از جعبه سوال استوری اینستاگرام است. مطمئن شوید که از این ها در داستان های خود استفاده می کنید.

شما می توانید از نرم افزاهای ویرایش ویدئو مثل inshot استفاده کنید و در سریع ترین حالت ممکن عکس ها و ویدئوهای با کیفیت برای اینستاگرام تولید کنید. 

14. لایو در اینستاگرام

طرفداران لایو اینستاگرام بسیارند و کاربران مشتاق دیدن عکس های لایو هستند. سعی کنید به یک یا سه صفحه دیگر بچسبید. تاثیر ترافیک زنده بر رشد فالوورهای اینستاگرام بسیار زیاد است، به خصوص اگر صفحات دیگر را با لینک به آخرین محتوای صفحه دوست داشته باشید، بنابراین پتانسیل صفحه خود را از طریق لینک های زنده سایر کاربران افزایش می دهید. ردیابی شده، رشد می کند.

15. تیک آبی را در صفحه اینستاگرام خود جستجو کنید

اگر یک وبلاگ نویس شناخته شده یا یک برند محبوب در اینستاگرام هستید، قطعا سایت های زیادی در اینستاگرام برای شما طرفداران وجود دارد. شما به دلیل این سایت های مشابه فالوورهای بیشتری را از دست می دهید. هنگام جستجوی سایت خود، مخاطبین معمولاً با سایت های مشابه روبرو می شوند. سپس صفحه را با شما اشتباه می گیرند و آن را تماشا می کنند. با این حال، اگر یک تیک آبی در اینستاگرام دریافت کنید، در واقع هنگام جستجو، مخاطب را به طور رسمی‌تر می‌بینید. این امر تاثیر مستقیم زیادی بر افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام و افزایش اعتبار شما دارد.

16. طراحی برند و لیبل

آیا می دانستید استفاده از فیلترها یا استیکرهای خاص در تبلیغات و سایر مطالب می تواند تاثیر زیادی بر تعداد فالوورهای اینستاگرام داشته باشد؟ وقتی بینندگان هنگام تبلیغ یک محصول با یک برچسب یا فیلتر خاص در محتوا مواجه می شوند، احساس بسیار خوبی پیدا می کنند. در واقع، حس خوبی دارد، همان اعتباری که شما کردید.

17. پرکاربردترین صفحات همکاری اینستاگرام

پس از شیوع ویروس کرونا، بسیاری از شرکت‌ها با مشکل مواجه شدند. بنابراین لایو اینستاگرام یک راه حل عالی برای آنها بود. اگر موضوعاتی دارید که به طرفدارانتان مربوط است و در فضای کاری هستند، آنها را زنده نگه دارید.

این مقاله را با دوستان مورد علاقه خود در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و یک مهمانی زنده با هم داشته باشید. سعی کنید سریع راهنمایی بگیرید و دیگران را به سایت خود جذب کنید.

18. وارد صفحه اینستاگرام اکسپلورر شوید

ارسال پست در صفحه اکسپلورر هدف اصلی بسیاری از صفحات اینستاگرام است. اما هدف اصلی از قرار دادن محتوا در Explorer افزایش موارد زیر است. برای قرار دادن محتوا در صفحه اکسپلورر و جذب فالوور می توانید از انواع تاکتیک ها استفاده کنید. این یکی از بهترین راه ها برای افزایش فالوور اینستاگرام شماست.



19. کلاس های آموزشی در اینستاگرام ایجاد کنید

در چند سال گذشته، اینستاگرام به یک پلتفرم عالی برای یادگیری درس های مختلف تبدیل شده است. اگر در بخش خاصی از اینستاگرام کار می کنید، محتوای آموزشی ایجاد کنید. چنین مخاطبینی با کمال میل از طریق تبلیغات دوره ها از صفحه شما بازدید کرده و آموزش را یاد خواهند گرفت. این یکی از بهترین راه ها برای افزایش فالوور اینستاگرام است. با افزایش فالوورهای شما و به راحتی می توانید درآمد کسب کنید. حتی می توانید پست های آموزشی ایجاد و منتشر کنید. حتی بهتر است دوره اول را به صورت رایگان ارائه دهید تا توجه بیشتری به شما و صفحه جلب شود.

20. از نقش اینفلوئنسر در استوری ها غافل نشوید

در بخش های قبلی به تبلیغاتی که می توانید در سایت های الهام بخش انجام دهید اشاره کردیم. اکنون که از اینفلوئنسرها در استوری های خود استفاده می کنید، افزودن فالوور در اینستاگرام یک راه تبلیغاتی منحصر به فرد است. به این ترتیب، می توانید از اینفلوئنسرها در ویدیوهای داستانی خود استفاده کنید.


علاقه مندان می توانند برای مطالعه سایر روش ها روی افزایش فالوور اینستاگرام کلیک کنند

Comments

Popular posts from this blog

آموزش ساخت کاور هایلایت اینستاگرام

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چیست؟